Ilmoittautuminen Osteopatian Tutkimuspäivään 18.4.2020

0,00 89,00  alv 0%

Osteopatian Tutkimuspäivän Lifeline Venturesin tiloissa 18.4.2020. Tapahtumassa puhujina osteopaatit Päivi Koponen ja Lluís M. Horta.

Clear
SKU: N/A Category:

Description

Lluís on espanjalainen osteopaatti, joka on toiminut osteopaattina oman klinikkansa lisäksi Espanjan Olympiajoukkueessa sekä sairaalaympäristössä 15 vuoden ajan. Päivi on valmistunut osteopaatiksi Metropoliasta vuonna 2015 ja opiskelee parastaa aikaa terveystieteiden maisteriohjelmassa Jyväskylän Yliopistossa.

Päivi pitää päivän alustuksen aiheesta “Erilaiset tutkimusasetelmat terveystieteissä ja tutkimusnäytön hyödyntäminen käytännön työssä”. Lluís luennoi englanniksi ajankohtaisesta tutkimuksesta osteopatiasta ja ja sen vaikutuksesta osteopatian kehittymiseen.

Tilaisuudessa keskustellaan ryhmissä eri aiheista liittyen tutkimukseen. Tarjoilut kuuluvat päivän hintaan. Ilmoittautuminen on sitova, paikkoja on rajoitetusti.

Additional information

Jäsenyys

Osteopaattiliiton jäsen, Osteopaattiliiton opiskelijajäsen, ei- jäsen Early Bird (ilm.20.3. mennessä!)

Valinnat

Haluan osallistua omakustanne saunaan 19€, maksu myöhemmin, Haluan osallistua omakustanne brunssille 29€, maksu myöhemmin, Haluan osallistua omakustanne saunaan ja brunssille 48€, maksu myöhemmin, En osallistu saunaan enkä brunssille