Sovellettu biomekaniikka ja fysiologia pitkän vipuvarren tekniikoilla: Ei-jäsenhinta

425,00  alv 0%

Category:

Description

Vipua itsesi uudelle tasolle Mika Kivistön vetämään, liiton syyskoulutukseen. Jatkamme siitä, mihin edellisellä kurssilla jäimme, sillä saimme paljon hyvää palautetta ja toiveita jatkosta.

Kurssilla käydään läpi muuntuneen hermostollisen viestin vaikutusta kehoon yksittäisestä alueesta laajempaan kokonaisuuteen ja toisin päin mekaanisesti sekä fysiologisesti. Perehdytään somato-visceraalisten ja viscero-somaattisten häiriöiden välisiin eroihin. Opimme myös fysikaalisen ja fysiologisen hoidon erot ja fysiologisen hoidon hyödyntämisen tutkimuksessa ja hoidossa.

Luvassa on kokonaisvaltaisen hoitoajatuksen syventämistä, sekä runsaasti pitkän vipuvarren tekniikoita. Suosittelemme kertaamaan Mikan edellisen kurssin liiton intranetistä.

Kurssi Järjestetään Osteopatiakoulu Atlaksessa 4.-5.12.2021, la 10-18 & Su 09-17

Kurssi on tarkoitettu valmistuneille osteopaateille. Hinta Osteopaattiliiton jäsenille 250€, ei-jäsenille 425€.

HUOM: Kurssin osallistujamäärä on rajoitettu 24:ään osallistujaan. Ilmoittautuminen sulkeutuu 31.10.2021 tai kurssin täyttyessä.

Peruutus: Osallistumista ei voi peruuttaa. Osallistumisen voi siirtää (myydä) eteenpäin.

Koulutukseen täysimääräisesti osallistunut jäsen saa koulutuksen jälkeen palautekyselyn, jonka jälkeen voi ladata itselleen kurssitodistuksen