Jäseneksi

Ollessasi Valviran rekisterissä oleva osteopaatti, sinulla on mahdollisuus hakea Suomen Osteopaattiliiton jäsenyyttä.

Jäsenmaksu sisältää täysjäsenelle osteopaatin yhteystiedot liiton nettisivuilla olevaan hakemistoon ja liiton järjestämän 3- päiväisen jokavuotisen kevätkoulutuksen sekä mahdollisuuden osallistua maksullisiin jatko- koulutuksiin ja muihin liiton järjestämiin lyhyempiin koulutuksiin ja tapahtumiin joko veloituksetta tai jäsenhintaan.

4. vuoden opiskelijajäsenyys sisältää liiton järjestämän 3- päiväisen jokavuotisen kevätkoulutuksen sekä mahdollisuuden osallistua maksullisiin jatkokoulutuksiin ja muihin liiton järjestämiin lyhyempiin koulutuksiin ja tapahtumiin joko veloituksetta tai jäsenhintaan.

1.-3. vuoden opiskelijajäsenet saavat liiton uutiskirjeen, pääsyn jäsenten omaan FB- ryhmään sekä mahdollisuuden osallistua muihin liiton järjestämiin lyhyempiin koulutuksiin ja tapahtumiin joko veloituksetta tai jäsenhintaan.

Kaikilla jäsenillä on oikeus osallistua Suomen Osteopaattiliiton sääntömääräiseen vuosikokoukseen, joka järjestetään vuosittain maaliskuun lopussa. Kokouksessa on äänioikeus täysjäsenillä.

Jäseneksi haetaan oheisella lomakkeella.

Nimi*

Sähköposti*

Katuosoite, postinumero ja -paikka*

Valmistumiskoulu, valmistumispäivä*

Viesti

Hakemus käsitellään seuraavassa hallituksen kokouksessa. Hyväksymisen jälkeen jäsenmaksun voi suorittaa liiton verkkokaupan kautta. Maksettuaan jäsen saa tunnuksen liiton sivuille ja voi itse lisätä haluamansa tiedot esille liiton internet sivulle.

Jäsenmaksut:

Varsinaiset jäsenet: 250 €/2020
Liittymismaksu 100 €/2020 (uusille täysjäsenille ilman aiempaa opiskelijajäsenyyttä)
Opiskelijajäsenyys 4. vuosi: 100€/lukuvuosi, (sisältää liittymismaksun)
Opiskelijajäsenyys 1.-3.vuosi 50€/ lukuvuosi (ei sisälllä kevätkoulutusta)

4. vuoden opiskelijajäsenyys on voimassa valmistumisvuoden loppuun asti.