osteopaatti AMK, iyengar-joogaopettaja, Kinetic control -harjoitteet

Itäinen teatterikuja 5 A 1
HELSINKI 00100

www.juttaaalto.fi  // www.anatomiakehotietoisuus.fi

Erikoisosaamisalueet: TULES osteopatia, Kinetic Control liikekontrollihäiriöiden kartoitus ja terapeuttiset harjoitteet, kraniaali- ja viskeraaliosteopatia, arpikudoskäsittely, erityisosaamista jooga-, tanssi- ja sirkuslajien harrastajien hoidosta.

Teen ennenkaikkea tuki-ja liikuntaelimistön ongelmien hoitoa osteopatialla sekä Kinetic control liikekontrollihäiriöiden kartoituksen perusteella annetuilla terapeuttisilla harjoitteilla. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että mobilisoin merkittävimmät liikerajoitukset manuaalisesti. Sen lisäksi testaan kehosi lihaksiston toimintaa ja annan tarkat harjoitteet joilla lihaksiston toiminta tasapainotetaan, jottei vaiva tulisi enää uudestaan takaisin.

Tuki- ja liikuntaelimistön osteopatian lisäksi teen myös kraniaalista, eli hermostoon vaikuttavaa ja viskeraalista eli sisäelinten jännitteisiin vaikuttavaa osteopatiaa, sekä arpikudoskäsittelyjä. Erityisesti sektioarpia olen hoitanut paljon sillä työskentelen samassa työtilassa äitiysfysioterapeuttien kanssa.

Olen iyengar-joogaopettaja ja opetan anatomiaan useissa eri joogaopettajakoulutuksessa. Tiedän paljon joogasta ja kehollisista ongelmista, jotka voivat liittyä joogan harjoittamiseen. Aiemmin itselläni on tanssi- ja sirkustaustaa, joten tiedän paljon taitoliikuntalajien vaatimuksista ja ymmärrän mitä on oleellista ottaa huomioon lajien harjoittajien kuntoutuksessa.

Kielitaito suomi ja englanti.

Lämpimästi tervetuloa hoitoon, jossa pyritään saamaan sinut pysyvästi kuntoon!